2011-06-04
 18:33:50

'

hello bloggen!

idag vaknade jag runt 10, Emilia kom till mig runt elva tror jag, vi knackade på hos Felicia, sen gick vi upp till grannarna och badade och solade HELA förmiddagen. det var verkligen supervarmt idag... igen. vart seriöst brun, bikinirand och grejer.. inte för att jag tycker att det är speciellt snyggt menmen, ett bevis på att man är brun ialla fall.. eller? jag tycker att det är snyggare att vara lika brun överallt!
hoppas att vädret håller i sig nu och hela sommarlovet!!
Efter en massa bad och sol så stack vi ner till vivo och köpte glass och lite gott, det behövdes kan man ju säga!
när jag kom hem därifrån så kollade jag lite på datan och sedan kom farmor, hon ska sova hos oss. mys!
vi snackade om allt och ingenting, min farmor är bäst!
vi lagade ungspankaka. Det var såhääääääär gott!

och just nu sitter jag hos Elli och uppdaterar min fina blogg. vi ska väl inte hitta på så mycket tror jag...
och jag kan inte lägga in alla bilder jag tog idag för min usb sladd är borta, men jag letar fram den till imorogn!!


en bild lyckades jag ladda upp iaf.
pussss ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: