2011-04-12
 21:05:09

Hejsan alla söta! Ellinore Hedbeck här!
Nu e de lilla jag som gästbloggar här...
Sofia är en super gullig chey som ni flesta kanske vet.. de va ju  kul att vi träffades tillslut.
Vi hade lixom bara sagt hej på facebook och typ vinkat när man sett varandra.. Men sen en dag(hahaha tönt) så e jag och några kompisar på ip och då kmr de e par söta tjejer gående mot ip(Sofia och Micaela)
Vi sa hej och börja snacka lite och körde fotboll tsm, sen så träffades vi på lördagen och söndagen oxå! :D
Måste säga tt denna brud har blivit grym på fotboll! (lärt henne allt jag kan) host* ne hon va grym från första början! Och hurru Sofia, klipp dej nt och skaffa sånt där löshåer, du har ju så grymt fint hår!? Om jag bara hade ditt hår... Drömmer*Sofia, puss på dig du e bäst! :)

Hejdå, puss på rumpan!

www.ellihedbeck.blogg.se


Här e jag då.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: