2011-04-10
 09:36:35

godmorgon

tjenare snyggingar!
vaknade nyss, vet inte varför men det gjorde jag. igår somnade jag ganska sent, gick hem från johanna runt 2 .. medans jag gick i mörkret messade jag, mysigt! just nu lyssnar jag på en GRYM låt som jag länkar i slutet av inlägget! idag då så ska jag till ip ..igeeen. hehe. men där ska jag träffa underbara människor. jessica elli o jossan! micaela kommer snart lägga upp alla bilder från IGÅR när vi var där så då ska jag såklart slänga in dom på bloggen! men nu ska jag gå och byta nagellack får snart damp känner jag, juste det är jag beroende av också ... nagellack ;) loveit!!


GRYMT snyggt med röda converse, btw ;)


taylor swift - mean!

pusssssss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: