2011-04-12
 18:12:46

kort om dagen

det är verkligen jätte kul att så många svarar på mitt stora problem just nu .. hehe :)
idag efter skolan åkte jag och micaela direkt ner till huddinge centrum för att gå på sången, men innan det så gick vi o kollade i lite affärer, super trevligt.. eftersom att jag hittade lite saker. (lägger upp snart)
nu har jag precis ätit middag och snackat med mina föräldrar om att byta skola.. hm... vill VERKLIGEN det!
mamma ska ringa till skolorna imrogon! suuper!!
nu lyssnar jag på musik, jag fixade precis mina högtalare så det låter GRYMT bra!
uppdaterar mera snaaart!


anonyyym

varför vill du byta skola ? ;o


Allram

Varför vill du byta skola?



PUBLICERAT: 2011-04-12, 18:58:33 | URL: http://aliceenilssons.blogg.se/
ellinor

!?!?!? Vi måste prata :o <33333


Matilda <3

Vilken ska du byta till isånna fall?? <33333 :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: