2011-04-16
 22:04:03

musiiik

just nu laddar jag ner en massa musik till den långa bilresan imorgon.. 6 timmar, ska ju till sälen!
men det jobbigaste är att man aldrig kommer på låtar när man ska ladda ner dom, men så fort man sätter sig i bilen så kommer man på tusen bra låtar som jag då inte kan lyssna på,.. men jag har laddat ner typ 20 stycken nu, både gamla och nya låtar :)

ska ladda min mobil också så den har 100 % batteriii, och som tur var hittade jag mitt headset.. annars hade jag inte klarat mig. seriöst!

sen har jag ju ingen dator på hela veckan, jag kan blogga från mobilen någon gång ibland såklart.. men jag vet inte hur man laddar upp bilder, men jag kan skriva hur jag har det ialla fall!
men som tur är så kan mina underbara vänner uppdatera åt mig!!
men nu måste jag verkligen plocka ut diskmaskinen, hehehehhehe ;p

jag hinner uppdatera lite mera ikväll, annars så .. får ni mera uppdatering av världens BÄSTA imrogn :)


världens finaste väder idag!! GILLLLLLLLLAAAA!!
pussssss


CJ

Åh mysigt att grilla!



PUBLICERAT: 2011-04-19, 11:51:57 | URL: http://cjs.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: