2011-04-16
 12:01:24

Rolig kväll :)

hej alla sofias läsare igen :)

jossan här, sov ju hos sofia inatt med micaela och jessica. Igår så drog vi till ip och var där till kvart över nio eller halv tio. sen drog vi hem och fixade där vi skulle sova typ. Det blev skitmysigt, som en liten koja typ ^^ haha.. Sen typ kolla vi film men jag o sofia somna först :$ Det var skitkul inatt för när jag o sofia låg o sov så ''donkade'' vi huvudena i varandras och sofia ba: förlåt (med en jättemörk röst) och jag brydde mig inte, jag ba; det är lugnt.. hahahah det var så sjukt kul , vi låg o garvade åt det idag skitmycket :) hahahh.. herregud.. och bilder har vi också tagit så sofia lägger in det senare idag kanske ;) annars så ligger dom väl ute på facebook eller min blogg(kolla bland länkarna nere vid menyn och klicka på ''Jossan''). Men nu ska vi fortsätta titta på Saw och sen drar vi o kollar på killarna när dom kör match.
// Jossan
hahah söta ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: