2011-06-03
 18:52:26

NU KÖR VI!

det är för många som ber mig börja blogga, sååå .. here we go!

har haft en underbar dag idag med Felicia & Emilia, massa bad, sol och skratt. Helt plötligt har det blivit så fruktansvärt varmt, jag höll faktiskt på att svimma, men man ska inte klaga. Det kunde ju varit värre.

just nu ligger jag i sängen och tänkte ladda över bilder, men sen kom jag på att jag inte fotar något, så det fanns inget att ladda över x'd faiiil!

IKVÄLL: tror det blir bio "red riding hood" ifall jag orkar... gick upp 7 imorse.. inga kommentarer på det.
jag ska i så fall se den med Elli.. men vi får se.. UPPDATERING KOMMER! ♥


en härlig bild från idag. . ser inte speciellt snygg ut dock.. men ajaaa..
på bilden ser ni mig och en bit av Felicia, Emilia stackarn fotar!


Felicia

...och dettta gör vi om imorn ;) ha det kul på bion ikväll :D

Pusss



PUBLICERAT: 2011-06-03, 19:03:47 | URL: http://fjaelkis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: